Uzun bir aradan sonra merhaba

10 Yorum


evet uzun bir aradan sonra yine blog dünyasındayım :) özleyeniniz yada beni hatırlayanınız varmı bilmiyorum ama umarım hatırlayan çıkar yaa unutulmak kötü çünkü :)

blog dünyasına kim kaldı kim gitti bilmiyorum yeni gelenleride bilmiyorum artık zamanla öğreniceğim
aylar önce eski tasarımım bozulmuştu ve blogu  ziyaretçşlere kapatıp ara vermek istedim çünkü tasarım moralimi bozdu:) eski paylaştığım konuların %80 inde resimler görülmüyor çünkü telefonumdan yanlışlıkla silmiştim toptan bi şekilde sağlık olsun artık yeni paylaşıcağım konuların resimleri görünecek :)
Şimdi tekrar aranızdayım herkese iyi  paylaşımlar dilerim

10 yorum:

  1. Hoş geldin. :-)
    Ben de yeni tasarım istiyorum amma vaktim olmuyor ve bilmiyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkurler hosbuldum
      ama bloguna baktim tasarimini sende yenilemissin :)

      Sil
  2. hoşgeldin Ferhat. benimde bloguma virüs bulaştı. silmek zorunda kaldım. yeni bloguma beklerim
    http://sweetcatquen.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler:

* Yaptığınız yorumun tamamı büyük harf olmamasına özen gösteriniz
* Yorumlarınız da argo içeren kelimeler kullanmayınız
* Reklam amaçlı yorumlarda bulunmayınız
* Konu dışında iletmek istediğiniz bir şey varsa iletişim formunu kullanın
* Yorumlarınızdan dolayı sizlere teşekkür ediyorum