Blogumun Zaman Tüneli

5 Yorum


Herkese merhaba

Bloguma bir yeni ozelik daha eklemis bulunuyorum artik blogda  zaman tuneli var  gordugunuz gibi ust menude zaman tuneli yaziyor oraya tikladiginiz zaman blogumdaki gonderdigim  konularin  gorunus sekli daha farkli olur ve sayisi daha fazla olur..

Yani  bloguma gelen ziyaretciler  isterse blogu normal bir sekilde gezebilir  isterse zaman tuneline girip konu gosteriminin daha fazla oldugu bir sekilde blogu gezebilir

Bu yeni ozelik dusunuyorum ki bloguma gelen ziyaretcilerinde hosuna gidecektir bu konuda sizin yorumlarinizi bekliyorum

Herkese iyi bloglamalar

5 yorum:

  1. Hıım güzel bir özellik olmuş,tıklayınca bütününü görmek pratik
    Şablonumdan ne haber:)

    YanıtlaSil
  2. Gayet güzel olmuş,hepsi el altında.

    YanıtlaSil
  3. valla güzel olmuş ben çok beğendim vallaha. :) kodları bekleriz

    YanıtlaSil
  4. gorus ve yorumlariniz icin tesekkurler arkadaslar

    YanıtlaSil
  5. çok güzel tasarım kullanışlı ve şık kodlarını paylaşırmısınız?

    YanıtlaSil
Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler:

* Yaptığınız yorumun tamamı büyük harf olmamasına özen gösteriniz
* Yorumlarınız da argo içeren kelimeler kullanmayınız
* Reklam amaçlı yorumlarda bulunmayınız
* Konu dışında iletmek istediğiniz bir şey varsa iletişim formunu kullanın
* Yorumlarınızdan dolayı sizlere teşekkür ediyorum