Quup Türkiye'nin Sosyal Ağ Sitesi

5 Yorum



Merhaba arkadaşlar  bu  siteyi bende yeni keşfettim fazla olmadı quup sitesi Türk girişimcileri tarafından gerçekleştirilmiş bir sosyal ağdır sanırım  1 yıl önce açılmıştır


Kurucusu İlker Aksu
Geliştiricisi Abdullah Uğraşkan

 Quuplayalım! 
Quup,Quick Update kelimelerinden türetilmiştir.Kup diye telafuz edilir.Her gönderilen iletiye quup denir.Gönderilen quuplar aşağı doğru akar.Yeni gönderilen Quupları görmek için sayfayı yenilemenize gerek yoktur.Quupunuz, yorum,begeni,paylaşım aldığı sürece akışta üst tarafta yer alır.Böylece quupunuz güncelliğini korumuş olur.

 Paylaşalım!

 Quup hesabınızda paylaştığnız quupu aynı anda Facebook,Twiter,friendfeed hesaplarınıza gönderebilirsiniz.Bunun için facebook,twitter,friendfeed butonlarından istediğinizi seçmeniz yeterli olacak. quup ta da facebook ve twitter gibi quup.com /kulaniciismi seklide uzanti alinabilir.

 benim quup profilim www.quup.com/ferhatbayram 

 bu güzel sosyal ağ sitesini sizde girmelisiniz
www.quup.com


 

5 yorum:

  1. bende buna kaydolcaktım ama orada da ff vari bir dostluk söz konusu olduğundan dışlanmaktan korktum açıkçası

    YanıtlaSil
  2. bence kayıt ol gayet güzel bi siteye benziyor

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel tanıtmışsınız.Ben de quup'a üye olduğum için kendimi çok şanslı hissediyorum:)

    YanıtlaSil
  4. Yaklaşık 4-5 aydır aktif olarak kullanıyorum ve ortamı filan çok güzel facebook'a bakmıyorum bile artık Her Zaman Türk gücü diyerek quup kullannıyorum

    YanıtlaSil
Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler:

* Yaptığınız yorumun tamamı büyük harf olmamasına özen gösteriniz
* Yorumlarınız da argo içeren kelimeler kullanmayınız
* Reklam amaçlı yorumlarda bulunmayınız
* Konu dışında iletmek istediğiniz bir şey varsa iletişim formunu kullanın
* Yorumlarınızdan dolayı sizlere teşekkür ediyorum