Üsküp Gece Radyosuna Şiirim

4 Yorum






Bu aralar baya bi Üsküp Gece Radyosunu dinler oldum ordaki DJ lere hediye olarak bi Akroşist şiir yazmistim burayada paylaşmak istedim

Ü şüyorum yine sensizlikle
S arılmak istiyor bedenim sıcaklığını hissetmek
K albim yine kanmak istiyor senin sevgine
Ü zmüş olsan kırmış olsan bile yine seni istiyor
P aramparça bir halde olsa bile seni istiyor...

G eçmişi geçmişte brakarak
E n derinden yaralanmış bu kalp
C anından çok sevdğini istiyor
E n masumluğuyla onu istiyor

R azıyım yine acı çekmeye
A şk bu değil mi?
D udaklardan dökülen 2 güzel çümlemi yoksa aşk
Y ada üzülecegini bile bile sevmek mi aşk
O nun hayalıyle yaşamak mı
S öyle bana aşk nedir
U mutla onu beklemek mi....

4 yorum:

  1. bu tema daha hos olmus, ama renkleriyle oynanmasi gerek, üstelik banner kötü :D

    gel senide bjkli yapalim, gs ne yahu :D
    kara kartal <3

    YanıtlaSil
  2. mesela hangi renkleriyle beyaz ve gri renkleri mevut temada bu arada sadece banneri degistirebilirim iyi bannerler yapabiliyormusun :)

    Galatasaray benim sevgilim sevgilimden ayrilmam (:

    YanıtlaSil
  3. Sevmek, üzülmek..
    Acı, aşk..
    Güzel yazmışsınız.

    YanıtlaSil
Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler:

* Yaptığınız yorumun tamamı büyük harf olmamasına özen gösteriniz
* Yorumlarınız da argo içeren kelimeler kullanmayınız
* Reklam amaçlı yorumlarda bulunmayınız
* Konu dışında iletmek istediğiniz bir şey varsa iletişim formunu kullanın
* Yorumlarınızdan dolayı sizlere teşekkür ediyorum