Telegol izdivac mi oldu

Yorum Yaz


7 agustos pazar gecesi telegolu izleyenler dikkat etmistir belki basta hersey normaldi sike konusuluyordu ki zaten bu aralar her futbol pograminda  konusulan sey odur  ama konusmaktan cok tartisiyorlar ya herneyse tartisiyorlar derken konu uzerine degil birbirleriyle :)
neyse pogram ilerlerken bi bakiyorum izdivaca donusuyor pogram  telefonla onder turaci baglandi pograma  esi onun hakkinda sikeyle ilgisi var fln demis baglanmak istedimis baglandi bu dogal sonra  onderin konusmasinin  ortasinda esi baglandi  esi baglandigi an zaten izdivaca donustu pogram kari koca tartismasi oldu ki  zaten bosanacagini canli yayinda acikladi onder   onlarin tartismasini anliyorumda pogrami suran serhati anlamiyorum cins cins sorular souyor abi yok  hefendim nerde tanistiniz yok nasil tanistiniz yok oyle yok boyle yahu serhat bey  pogram  spor pogrami  ne ilgilendirir seni veya bizi onlarin nerde tanistigini   telegolu yillardir izliyorum  bicok tartismaya sahit oldum ama boylesini ilk defa gordum pes dogrusu

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler:

* Yaptığınız yorumun tamamı büyük harf olmamasına özen gösteriniz
* Yorumlarınız da argo içeren kelimeler kullanmayınız
* Reklam amaçlı yorumlarda bulunmayınız
* Konu dışında iletmek istediğiniz bir şey varsa iletişim formunu kullanın
* Yorumlarınızdan dolayı sizlere teşekkür ediyorum